Canals d'atenció ciutadana | Ajuntament de València - València

 

 

L'activitat a la ciutat es redueix, no obstant això l'Ajuntament de Valènciagaranteix serveis essencials, per a això s'han adoptat mesures des dels Serveis Municipals que pot consultar en aquesta secció de la web.
Informació actualitzada constantment

|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|

Informació addicional

Igualtat i Polítiques Inclusives

Igualtat i polítiques inclusives

Atenció Ciutadana

ESPAI DE DONES I IGUALTAT.
Atenció telefònica en horari de 9.00-14.00h.
Telèfon: 962087475
Correu electrònic: espaidones@valencia.es
Les atencions a la Unitat d´Igualtat del Marítim (UIM) són desviades del seu telèfon (962065205) a esta unitat.

Actuacions del Servici

SERVICI REPARA.
Tractament Psicosocial a homes front la violència de gènere.
Atenció telefònica i per correu electrònic mentres dure l'estat d'alarma.
Videotelefòn en casos a valorar.
Telf.: 670.365.825 i 962.087.664.
repara.psima@valencia.es
Donades les circumstàncies especialment complicades de confinament d'algunes dones, es mantindrà el contacte habitual amb els homes que se estava atenent REPARA fins ara.
També s'atendrà a qualsevol home que necessite orientació i suport i contacte per primera vegada.

VÍDEO REPARA. Per a homes que desitgen canviar la seua actitud. Especial COVID 19 Ajuntament de València. Violència de gènero Recomendacions per a DONES VÍCTIMES DE VIOLÈNCIA DE GÈNERE, en format pdf (624 Kb).

Informació addicional