Canals d'atenció ciutadana | Ajuntament de València - València

 

 

L'activitat a la ciutat es redueix, no obstant això l'Ajuntament de Valènciagaranteix serveis essencials, per a això s'han adoptat mesures des dels Serveis Municipals que pot consultar en aquesta secció de la web.
Informació actualitzada constantment

|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|

Informació addicional

Servicis Socials i Servici de Cooperació

 

Servicis Socials

Atenció Ciutadana

Centres Municipals de Servicis Socials - CMSS:
- Atenció ciutadana només amb cita prèvia, que pot obtindre en el telèfon del mateix Centre de Servicis Socials.
- Atenció telefònica per a informar i tramitar prestacions econòmiques urgents, per a cobrir necessitats bàsiques: alimentació, roba, productes farmacèutics, allotjaments alternatius i entrades en habitatge.

Relació de Centres Municipals de Serveis Socials Més informació sobre Envelliment Actiu i reobertura de Centres de Dia Municipals per a Persones Majors Dependents

URGÈNCIES SOCIALS. SAUS 24 hores, a través de Policia Local (092), Bombers (112) o la pròpia Regidoria de Servicis Socials.

CAST (Centre atenció a persones sense sostre). Atenció presencial: ajudes bàsiqus i allotjaments.
C/ JARDINS (Cantonada Sogueros, 20), 3acc.
46003 VALÈNCIA
Telèfon: 96.208.47.47 Fax: 96.352.02.40
email: cast@valencia.es
De dilluns a dijous de 8.00 a 15.00 i de 16.00 a 20.00 hores.Divendres de 8.00 a 15.00 hores.

CAI (Centre d'Atenció a persones migrants). Atenció presencial, ajudes i reallotjaments, organitzats pe la Regidoria de Cooperació al Desenvolupamenti Inmigració.
C/ POU, s/n bj.
46003 VALÈNCIA
Telèfon: 962087423 Fax: 963895034
email: cai.pangea@valencia.es

PERSONES SORDES: Per a persones sordes en situació de vulnerabilitat l'associació FESORD ha habilitat un teléfon per a videotrucada: 658.891.493.

Totes les ajudes es consultaran i sol·licitaran a través dels Centres Municipals de Servicis Socials.